Головна » Архів матеріалів

«Я такий нетямущий. Я ніколи не зрозумію це завдання», – ці слова прокручуються в голові дитини, не дозволяючи їй рухатись далі. Учитель вирішує, що дитина відволіклася, замріялась і припинила виконувати завдання, він робить їй зауваження. Дитина дивиться на завдання й озвучує те, що ось уже кілька хвилин займає її думки: «Я нетямущий, – вимовляє вона. – Я ніколи не впораюся з цим».

Зміна внутрішнього діалогу здатна допомогти дитині інакше подивитись на проблему!

Заохочення вміння міркувати в поєднанні з уявою допомагає дітям розвивати гнучкість мислення та психологічну стійкість. Ми можемо навчити їх відвести думки подалі від поразки та налаштуватись на здорове мислення, необхідне для процесу навчання &n ... Читати далі »

Категорія: Для учителів | Переглядів: 280 | Додав: admin | Дата: 08.11.2016

Шкільне навчання для дитини - це, в основному, процес сприйняття і засвоєння запропонованої інформації.
У залежності від особливостей сприйняття і переробки інформації людей умовно можна розділити на чотири категорії:
Візуали - люди, які сприймають більшу частину інформації з допомогою зору.
Аудіали - ті, хто в основному отримує інформацію через слуховий канал.
Кінестетики - люди, які сприймають більшу частину інформації через інші відчуття (нюх, дотик та ін) і за допомогою рухів.
Дискрети - у них сприйняття інформації відбувається в основному через логічне осмислення, з допомогою цифр, знаків, логічних доказів. Ця категорія, мабуть, сама нечисленна взагалі серед людей. А школярам молодших і середніх класів такий спосіб сприйняття інформації зазвичай зовсім не властивий.
Чому важливо знати, яким чином учень сприймає інформацію?

  • На уроці вчитель може представляти інформацію дітям, використовуюч ... Читати далі »
Категорія: Для учителів | Переглядів: 374 | Додав: admin | Дата: 27.08.2016 | Коментарі (0)

Давайте подивимося правді в очі: не дивлячись на те, що батьки часто жаліються на своїх дітей, вони полюбляють бути необхідними для них. Тому абсолютно природно, що зростаюча незалежність дитини буде для батьків серйозним і непростим випробуванням.

Однак сприяння розвитку в дитини навичок незалежного мислення є дуже важливим батьківським завданням. Ви можете підтримати цей процес, пропонуючи дітям «уявити» різноманітні ідеї або способи того, як щось зробити. Це дозволить їм попрямувати в царство творчого мислення і прийняти на себе «ризики», не боячись чимось відрізнятись від інших дітей чи бути «неправильними».

Якщо ви думаєте, що для дітей саме школа є найкращим місцем, де вони зможуть навчитись бути незалежними мислителями, подумайте ще раз. Нинішня система «навчання для тестів», яку використовує більшість шкіл, зазвичай зовсім не ... Читати далі »

Категорія: Для батьків | Переглядів: 266 | Додав: admin | Дата: 27.12.2015

Виховання – дивна річ. Навіть якщо у вас дванадцятеро дітей, ви все ще продовжуєте вчитись. Ви можете добре виховати перших одинадцять, але дванадцята завдасть вам клопоту...

П'ять навичок і відповідні їм виховні поради, наведені в цій статті, допоможуть вам якісно змінити підхід до виховання вашої дитини чи підлітка, а також установити здорові відносини з ним. Давайте розглянемо кожну з них по черзі.

1. Створюйте правильну атмосферу
Створення необхідного мікроклімату – це велика частина виховання. Ви повинні забезпечити відповідну атмосферу: повинно бути присутнє певне почуття радості, любові, турботи й дисципліни як у вашій душі, так і у вашому домі. Головне, що ви можете зробити для вашої дитини, це дати їй любов і турботу. Створіть для неї атмосферу любові, в якій її інтелект розквітне й розвиватиметься природним чином. Дитина чиста, не зіпсована життям. Тому сядьте поруч з нею й подиві ... Читати далі »

Категорія: Для батьків | Переглядів: 269 | Додав: admin | Дата: 27.12.2015

Один з найкращих методів дисципліни – це профілактика. Якщо ви навчитесь запобігати появі поведінкових проблем вашої дитини, у вас буде більш щаслива родина. Звісно, профілактика вимагає додаткового часу й зусиль, однак вона стане вигідною інвестицією, яка заощадить ваш час у довгостроковій перспективі.

1. Розвивайте здорові взаємини. Якщо у вас брак доброзичливих взаємин з вашою дитиною, вона, імовірно, дуже мало мотивована на хорошу поведінку. Як і більшість дорослих, які краще мотивовані на якісну роботу тоді, коли поважають свого керівника й симпатизують йому як особистості, діти охочіше дотримуються правил, якщо відчувають, що їх люблять і поважають. Якщо ви хочете витрачати менше часу на покарання своєї дитини, проявляйте їй велику кількість позитивної уваги та приділяйте достатньо часу для спілкування, спільних справ і розваг.

2. Установлюйте ч ... Читати далі »

Категорія: Для батьків | Переглядів: 286 | Додав: admin | Дата: 27.12.2015

  1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
  2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
  3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З’ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
  4. Якщо в тебе є комп’ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
  5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
  6. Між уроками роби перерви.
  7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам’ятати.
  8. Якщо матеріал, який т ... Читати далі »
Категорія: Для учнів | Переглядів: 256 | Додав: admin | Дата: 20.12.2015

1. Поміркуй, яку думку ти будеш доводити. Сформулюй її у вигляді питання.
2. Чітка і лаконічна відповідь буде твердженням твого міркування.
3. Уяви адресата мовлення. Аргументи мають бути цікавими і переконливими.
4. Використовуй для зв’язки частин тексту слова: я переконаний…, я думаю…, на мою думку…, я вважаю…, по-перше…, по-друге…, оскільки, то… тощо.
5. Висновок має бути пов’язаний з головною думкою і узагальнювати докази: отже…, тому…, ось чому…
6. Перевір написане. Зайві речення, які не пов’язані з головною думкою викресли.

Категорія: Для учнів | Переглядів: 275 | Додав: admin | Дата: 20.12.2015

1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.

2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти,перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).

3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.

4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день.Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.

5. Не роби жодних ... Читати далі »

Категорія: Для учнів | Переглядів: 299 | Додав: admin | Дата: 20.12.2015

Фактори небезпеки повеней та паводків - руйнування будинків та будівель, мостів; розмив залізничних та автомобільних шляхів; аварії на інженерних мережах; знищення посівів; жертви серед населення та загибель тварин.Унаслідок повені, паводка починається просідання будинків та землі, виникають зсуви та обвали.

Дії у випадку загрози виникнення повені, паводка:

1. Уважно слухайте інформацію про надзвичайну ситуацію та інструкції про порядок дій, не користуйтеся без потреби телефоном, щоб він був вільним для зв’язку з вами.

2. Зберігайте спокій, попередьте сусідів, надайте допомогу інвалідам, дітям та людям похилого віку.

3. Дізнайтеся в місцевих органах державної влади та місцевого самоврядування місце збору мешканців для евакуації та готуйтеся до неї.

... Читати далі »
Категорія: Для учнів | Переглядів: 294 | Додав: admin | Дата: 20.12.2015

Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яких-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.

Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.

Крім того, планування допомагає людині затрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.

З чого починається планування?

У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.

... Читати далі »

Категорія: Для учнів | Переглядів: 244 | Додав: admin | Дата: 20.12.2015

1 2 3 4 5 6 »