«Я такий нетямущий. Я ніколи не зрозумію це завдання», – ці слова прокручуються в голові дитини, не дозволяючи їй рухатись далі. Учитель вирішує, що дитина відволіклася, замріялась і припинила виконувати завдання, він робить їй зауваження. Дитина дивиться на завдання й озвучує те, що ось уже кілька хвилин займає її думки: «Я нетямущий, – вимовляє вона. – Я ніколи не впораюся з цим». Зміна внутрішнього діалогу здатна допомогти дитині інакше подивитись на проблему! Заохочення вміння міркувати в поєднанні з уявою допомагає дітям розвивати гнучкість мислення та психологічну стійкість. Ми можемо навчити їх відвести думки подалі від поразки та налаштуватись на здорове мислення, необхідне для процесу навчання &n ... Читати далі » |
Шкільне навчання для дитини - це, в основному, процес сприйняття і засвоєння запропонованої інформації.
|
Давайте подивимося правді в очі: не дивлячись на те, що батьки часто жаліються на своїх дітей, вони полюбляють бути необхідними для них. Тому абсолютно природно, що зростаюча незалежність дитини буде для батьків серйозним і непростим випробуванням. Однак сприяння розвитку в дитини навичок незалежного мислення є дуже важливим батьківським завданням. Ви можете підтримати цей процес, пропонуючи дітям «уявити» різноманітні ідеї або способи того, як щось зробити. Це дозволить їм попрямувати в царство творчого мислення і прийняти на себе «ризики», не боячись чимось відрізнятись від інших дітей чи бути «неправильними». Якщо ви думаєте, що для дітей саме школа є найкращим місцем, де вони зможуть навчитись бути незалежними мислителями, подумайте ще раз. Нинішня система «навчання для тестів», яку використовує більшість шкіл, зазвичай зовсім не ... Читати далі » |
Виховання – дивна річ. Навіть якщо у вас дванадцятеро дітей, ви все ще продовжуєте вчитись. Ви можете добре виховати перших одинадцять, але дванадцята завдасть вам клопоту... |
Один з найкращих методів дисципліни – це профілактика. Якщо ви навчитесь запобігати появі поведінкових проблем вашої дитини, у вас буде більш щаслива родина. Звісно, профілактика вимагає додаткового часу й зусиль, однак вона стане вигідною інвестицією, яка заощадить ваш час у довгостроковій перспективі. 1. Розвивайте здорові взаємини. Якщо у вас брак доброзичливих взаємин з вашою дитиною, вона, імовірно, дуже мало мотивована на хорошу поведінку. Як і більшість дорослих, які краще мотивовані на якісну роботу тоді, коли поважають свого керівника й симпатизують йому як особистості, діти охочіше дотримуються правил, якщо відчувають, що їх люблять і поважають. Якщо ви хочете витрачати менше часу на покарання своєї дитини, проявляйте їй велику кількість позитивної уваги та приділяйте достатньо часу для спілкування, спільних справ і розваг. 2. Установлюйте ч ... Читати далі » |
|
1. Поміркуй, яку думку ти будеш доводити. Сформулюй її у вигляді питання. |
1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати. 2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти,перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день). 3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу. 4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день.Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань. 5. Не роби жодних ... Читати далі » |
Фактори небезпеки повеней та паводків - руйнування будинків та будівель, мостів; розмив залізничних та автомобільних шляхів; аварії на інженерних мережах; знищення посівів; жертви серед населення та загибель тварин.Унаслідок повені, паводка починається просідання будинків та землі, виникають зсуви та обвали. Дії у випадку загрози виникнення повені, паводка: 1. Уважно слухайте інформацію про надзвичайну ситуацію та інструкції про порядок дій, не користуйтеся без потреби телефоном, щоб він був вільним для зв’язку з вами. 2. Зберігайте спокій, попередьте сусідів, надайте допомогу інвалідам, дітям та людям похилого віку. 3. Дізнайтеся в місцевих органах державної влади та місцевого самоврядування місце збору мешканців для евакуації та готуйтеся до неї. ... Читати далі » |
Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яких-небудь цікавим і захоплюючим заняттям. Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу. Крім того, планування допомагає людині затрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення. З чого починається планування? У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості. ... Читати далі » |