- Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
- Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
- Навчися користуватися словниками й довідниками. З’ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
- Якщо в тебе є комп’ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
- Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
- Між уроками роби перерви.
- Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам’ятати.
- Якщо матеріал, який т
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 256 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
1. Поміркуй, яку думку ти будеш доводити. Сформулюй її у вигляді питання.
2. Чітка і лаконічна відповідь буде твердженням твого міркування.
3. Уяви адресата мовлення. Аргументи мають бути цікавими і переконливими.
4. Використовуй для зв’язки частин тексту слова: я переконаний…, я думаю…, на мою думку…, я вважаю…, по-перше…, по-друге…, оскільки, то… тощо.
5. Висновок має бути пов’язаний з головною думкою і узагальнювати докази: отже…, тому…, ось чому…
6. Перевір написане. Зайві речення, які не пов’язані з головною думкою викресли.
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 275 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти,перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).
3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.
4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день.Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.
5. Не роби жодних
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 299 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
Фактори небезпеки повеней та паводків - руйнування будинків та будівель, мостів; розмив залізничних та автомобільних шляхів; аварії на інженерних мережах; знищення посівів; жертви серед населення та загибель тварин.Унаслідок повені, паводка починається просідання будинків та землі, виникають зсуви та обвали.
Дії у випадку загрози виникнення повені, паводка:
1. Уважно слухайте інформацію про надзвичайну ситуацію та інструкції про порядок дій, не користуйтеся без потреби телефоном, щоб він був вільним для зв’язку з вами.
2. Зберігайте спокій, попередьте сусідів, надайте допомогу інвалідам, дітям та людям похилого віку.
3. Дізнайтеся в місцевих органах державної влади та місцевого самоврядування місце збору мешканців для евакуації та готуйтеся до неї.
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 294 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яких-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.
Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.
Крім того, планування допомагає людині затрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.
З чого починається планування?
У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 244 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.
Запам’ятай, важливе:
Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.
Не відволікатися, зосередитися на завданні.
Не вигукувати з місця, піднімати руку.
Не жувати на уроці.
Не базікати з сусідом по парті.
Не списувати.
Готувати свою відповідь.
Дотримуватися правил етикету.
Сидіти р
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 250 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
Чітко уяви і перевір по записах у зошиті, які необхідно виконати дії і якого потрібно досягти результату.
Згадай зміст матеріалу, викладеного вчителем, поради щодо виконання завдання, знайди в підручнику, які потрібно застосувати, подивись у зошиті зразки роботи, виконаної у класі на уроці.
Уяви, як виконуватимеш завдання.
Якщо це задача чи вправа, то знайди в них спільне з виконаними на уроці, проаналізуй умови, склади план розв’язання, здійсни його.
Якщо задано текст (для вивчення чи заучування), то читай його уважно, намагайся у всьому розібратися, зіставляй з рисунками, схемами, кресленнями, користуйся словником, наводь свої приклади.
Читаючи текст, намагайся спочатку запам’ятати головне. Для цього виділи основні думки, поділи текст на частини і склади план.
Те, що важко запам’ятовується, — дати, визначення, імена, формули, назви — випиши на по
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 253 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
- Пам’ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм – постійна зайнятість.
- Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
- Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.
Пам’ятай: кожна людина – така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.
- Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і дозування.
- Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм – джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам’ятай, що «р
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 284 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
- Перш ніж почати підготовку до олімпіади, варто обладнати місце для занять: забрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці і т.п. Психологи вважають, що добре ввести в такий інтер’єр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Не треба переклеювати заради цього шпалери або змінювати штори, досить якоїсь картинки в таких тонах, естампа, що зрештою можна зробити і самому, використовуючи, наприклад, техніку колажу.
- Приступаючи до підготовки до олімпіади, корисно складати план.
- Для початку добре визначити, хто ви – «сова» чи «жайворонок», і в залежності від цього максимально завантажити ранкові або, напроти, вечірні години.
- Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні бу
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 344 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
- Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.
- Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.
- Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.
- Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.
- Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.
- Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.
- Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як не звичай (наприклад, ти інопланетянин і сидиш
...
Читати далі »
Категорія: Для учнів |
Переглядів: 333 |
Додав: admin |
Дата: 20.12.2015
|
|